U organizaciji Zavoda za prostorno uređenje Koprivničko – križevačke županije 03.07.2013. održan je tehnički sastank vezan uz projekt ''Poboljšanje postojećeg i izgradnja 2. kolosijeka željezničke pruge na dionici Križevci – Koprivnica – državna granica''.
Na sastanku su sudjelovale projektantske tvrtke – za dionicu Križevci – Koprivnica tvrtka URS Polska S.p. Z.o.o., iz Poljske, za dionicu Koprivnica – državna granica tvrtka IDOM iz Španjolske, zatim HŽ Infrastruktura d.o.o. kao investitor, Hrvatske ceste d.o.o., Županijska uprava za ceste Koprivničko – križevačke županije, Koprivnica ceste d.o.o., Grad Koprivnica – Upravni odjel za izgradnju grada i upravljanje imovinom te Upravni odjel za komunalno gospodarstvo, prostorno uređenje i zaštitu okoliša, a ispred Koprivničko – križevačke županije Zavod za prostorno uređenje KKŽ.
Za pripremu projekta i druge projektne dokumentacije HŽ Infrastruktura sklopila je ugovor o pružanju usluga (EuropeAid/131240/D/SER / HR) sa konzorcijem tvrtki URS Polska S.p. Z.o.o., URS UK Limited i IDOM sa br. IPA3.1.1.1.06.01.c01, koji je u 85% iznosu sufinanciran od strane Europske Unije.
Sukladno projektom zadatku izrađuje se projektna dokumentacija za rekonstrukciju i prilagođavanje kolosiječne slike na dionici željezničke pruge M201 za vođenje željezničkog prometa brzinom od 160 km/h i za dopušeno osovinsko opterećenje od 25 tona, kao i prilagođavanje pruge za interpolacijski sustav konvencionalnih željeznica.
Projektirani raspored kolosijeka pruge M201 na dionici Križevci – Koprivnica - državna granica sastoji se od dva kolosijeka na pet dionica otvorene pruge (Križevci – Lepavina, Lepavina – Koprivnica, Koprivnica – Novo Drnje, Novo Drnje – Botovo, Botovo - državna granica) te kolosiječne slike kolodvora Lepavina, Koprivnica, Novo Drnje to Botovo. Pruga je projektirana kao sustav dvaju paralelnih kolosijeka međusobno udaljenih 4,50 m na dionici otvorene pruge i 4,75 m na kolodvorima.
Do sada je definiran prostorni položaj trase željezničke pruge te je izrađeno idejno rješenje vodoravne kolosiječne geometrije. S obzirom na uvjete koje predstavlja predviđena brzina prometovanja na predmetnoj željezničkoj pruzi željezničko – cestovna križanja potrebno je projektirati van razine. Stoga je, na mjestima postojećih željezničko – cestovnih križanja u razini, predviđena rekonstrukcija postojeće cestovne mreže. Kako bi se zadovoljili tehnički uvjeti projektirana trasa na tri dionice izlazi iz položaja zacrtanog Prostornim planom Koprivničko – križevačke županije, dok je prijelaz željezničke pruge preko rijeke Drave planiran izgradnjom novog željezničkog mosta.
Iz gorenavedenih razloga na tehničkom sastanku zaključeno je da je potrebno pokrenuti izmjene prostorno – planske dokumentacije, kako županijskog, tako i općinskih prostornih planova, odn. prostornog plana Grada Koprivnice. Nadležna tijela i osobe koje su sudjelovale na sastanku dati će uvjete za projektiranje i gradnju iz svog djelokruga te ustupiti svu potrebnu tehničku dokumentaciju, a daljnjom suradnjom poduprijeti izradu projektne dokumentacije poboljšanja postojećeg i izgradnje II. kolosijeka željezničke pruge na području naše županije.